آهنگ های ویژه رسانه سای موزیک
SPECIAL SONGS

بیوگرافی کامل سپهر خلسه

سپهر خلسه را بهتر بشناسیم (بیوگرافی کامل)

در اینجا هستید با نگاهی به بیوگرافی کامل سپهر خلسه از خوانندگان فعال در سبک رپ فارسی که شامل زندگینامه، حرفه و همکاری‌ها، مصاحبه و عکس‌هایی از وی میباشد.

آنچه جمع آوری گردیده حاصل تلاش گروه سای موزیک بوده و به نقل از منابع معتبر می باشد.

بیوگرافی سپهر خلسهبیوگرافی سپهر خلسه

«سپهر شهابلو» با نام مستعار «سپهر خلسه» متولد هفدهم مرداد ماه سال 67 در شهر تهران و هم اکنون یک خواننده رپ ساکن کانادا می باشد. وی دارای مدرک فوق لیسانس میکروبیولوژی از کانادا می باشد.

او فعالیت رسمی خود را از سن 17 سالگی با توجه علاقه مندی به شعر نویسی هیپ هاپ با انتشار چندین سینگل ترک با دوستش، سینا فریاد افلاک، شروع کرد و پس از آشنایی با سروش هیچکس از 22 سالگی در لندن و زیر نظر وی وارد حرفه خوانندگی شد.

سبک شعر نویسی ساده و در عین حال سرشار از ایهام و فلو های متفاوت می باشد.

همکاری ها

از همکاری های خلسه میتوان به موزیک های مشترک وی با : جی جی ، سیجل ، لیتو ، سهراب ام جی ، رض ، فریاد ، تی دی ، کنرلا ، نسیم ، عرفان ، خشایار اس ار ، اپیکور و … اشاره کرد که آشنایی او با جی جی ژانر آثار و موزیک هایش را عام پسندتر کرد.

سپهرخلسه در کنسرت ونکوور هیچکس در استیچ تورنتو به اجرای موزیک چرا بدی در کنار وی پرداخت.

خلسه درگیری های متعددی با سایر آرتیست ها و فعالین هیپ هاپ داشته است که از آن میان می توان به اختلاف با پیشرو ، پوتک ، وانتونز ، تی دی و نیموش اشاره کرد . اختلافاتی که بعضا منجر به انتشار دیس و دیس بک هایی از طرفین و به وجود آمدن تنش و کل کل های مجازی زیادی بین طرفداران هر دو جبهه شد.

همکاری سپهر خلسه در البوم 78 امیر تتلو در موزیک مستر لوده اولین همکاری وی با تتلو بود.

حرفه موسیقی

از خلسه 3 آلبوم رسمی به نام های فکر و خیال و یادگاری و انفرادی همراه با تعداد زیادی سینگل آهنگ منتشر شده است.

سپهر در سال 96 خبر از انتشار مجموعه جدیدش به نام انفرادی داد.
این آلبوم 11 قطعه ای بعد از انتظاری طولانی و چندین بار تعویق سرانجام در 14 مهر ماه 1399 همزمان به صورت یک دبل آلبوم با گروه زدبازی (آلبوم پیر شدیم ولی بزرگ نه 3) منتشر شد. از هنرمندانی که در مجموعه انفرادی سپهر خلسه حضور داشتند میتوان به اسامی : علیرضا جی جی، سهراب ام جی، سامی لو ، هومن و سیجل اشاره کرد.

همکاری در آلبوم اتصالی خشایار SR در آهنگ سوسکی جدیدترین فعالیت خلسه میباشد.

مصاحبه پرشین پاپارازی با سپهر خلسه

عکس های سپهر خلسه

عکس های سپهر خلسه با هیچکس  عکس های سپهر خلسه عکس سپهر خلسه و تیک تاک عکس سپهر خلسه و سیجل و لیتو عکس سپهر خلسه عکس سپهر خلسه و عرفان پایدار عکس سپهر خلسه و سهراب ام جی عکس سپهر خلسه و عرفان عکس سپهر خلسه عکس سپهر خلسه و لیتو عکس سپهر خلسه و ام جی

 پیوند به بیرون

دانلود از سای موزیک نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.

    نظرات بسته شده اند